ח"כ מלכיאלי: "דרעי אמר ברורות במשפט שהוא נשאר יו"ר ש"ס"

איתי גדסי No Comments on ח"כ מלכיאלי: "דרעי אמר ברורות במשפט שהוא נשאר יו"ר ש"ס"

ח"כ מיכאל מלכיאלי בראיון מתייחס לביקורת על הופעתו של אריה דרעי בכנסת יממה לאחר המשפט והבהיר, "מי שלא שמע את כל מהלך המשפט אומר דברי הבל". מלכיאלי התייחס לחופשה בשוויץ של דרעי ועל אובדן השליטה במגיפת הקורונה: "אין מנהל לאירוע"

צילום: פלאש 90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) התראיין היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" בהגשת גדסי ופרידמן התייחס לביקורת על דרעי לאחר פסק דינו ואמר "מי שהיה בכל המשפט יודע שאריה דרעי אמר במשפט, שהוא נשאר יו"ר תנועת ש"ס והשופט שמע את זה. נכון שהוא מתפטר מהכנסת כח"כ וזה צעד גדול שהוא לא יכול להצביע". על השמועות של יועץ פרלמנטרי אומר מלכיאלי כי אלו הדלפות מרושעות.

עוד הוסיף, "אין שום דבר בהסכם שהוא לא יהיה יו"ר תנועת ש"ס, אף אחד לא ירחיק את דרעי כמנהיג שלנו. כמו שאמרתי בית המשפט אמר את זה".

על החופשה בשוויץ של דרעי אמר מלכיאלי, "אריה דרעי כאדם פרטי זכות משפחתו לתת לו מתנה. וזכותו אחרי שבע שנים לקחת מנוחה. גם שם הוא עבד למען תנועת ש"ס. דרעי הבהיר כי אינו מתכוון להתנצל על החופשה".

על הסרטון על יוקר המחייה אומר מלכיאלי, "העיתונאים שהם באים ללטף את בנט, תקפו את הסרטון במקום להתמקד במהות".

על השיא חסר התקדים של מגיפת הקורונה אמר מלכיאלי, "עשרות מתים ביום ואין מנהל לאירוע הזה. הפקרות מוחלטת, הורביץ מתעסק בשטויות ה' ירחם מוציא תרופות מצילות חיים ומכניס את השטויות שלו. אין תוכנית יציאה. שרת הפנים שקד אמרה גלויות מכילים את המתים. מתוך הקדושה של לפתוח עסקים אין חל"ת ואין סיוע ועסקים קורסים, ובנוסף לכל עליית מיסים מטורפת".

מלכיאלי הבהיר כי הפגנת ענק נגד הממשלה זה "יכול להיות, אך זה נושא של גדולי ישראל. יכול להיות שהפגנה חרדית על יוקר המחייה זה קמפיין הבחירות הכי טוב של ליברמן. בתנועת ש"ס יצאנו כל יום לעיר אחרת ופגשנו את העסקים הקטנים ואת האנשים קשיי היום. אנשים סיפרו לנו איך הם מוציאים חלב וגבינה מהעגלה כי אין להם כסף".

 



0 תגובות